وقتی بنیاد صهیونیستی راکفلر بنیاد بشر دوستانه معرفی می‌شود

وقتی بنیاد صهیونیستی راکفلر بنیاد بشر دوستانه معرفی می‌شود

نکته قابل تامل در کنار تلاش برخی مسئولان دولتی برای قانونی کردن کشت

و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان، تحرکات برخی برای تطهیر چهره جنایتکار "بنیاد صهیونیستی راکفلر" است.

ابداع فناوری دستکاری ژنتیک با سرمایه‌گذاری گسترده صهیونیستها در دهه 70 میلادی به نتیجه رسید و هم‌اکنون هیچ‌کس در دنیا کتمان نمی‌کند که تجارت جهانی محصولات پرخطر دستکاری ژنتیک (تراریخته) در اختیار کمپانیهای صهیونیستی «مونسانتو» و «راکفلر» است.

«بنیاد صهیونیستی راکفلر» یکی از منشأهای اصلی تولید تراریخته در دنیا  است و این بنیاد بزرگترین و ذی نفوذترین کمپانی امریکایی به شمار می‌رود و عوامل اجرایی ساختار قدرت آمریکا و مراکز حساس این کشور را در اختیار گرفته است.

تقریباً همگی شخصیتهای آمریکایی که از سال 1945 تاکنون به پستهای کلیدی دست پیدا کرده‌اند، به‌نوعی در این بنیاد یا سازمانهای تابعه آن فعالیت داشته یا از کمک‌های آن استفاده کرده‌اند؛ مشهور است که بنیاد راکفلر به‌نوعی رختکن مسئولین کاخ سفید برای ورود به عرصه قدرت به شمار می‌رود؛ بنیاد راکفلر دارای بخشهای مطالعاتی پیشرفته‌ای در زمینه مطالعات استراتژیک، روانشناسی، جامعه‌شناسی و رسانه است. این بخشها در زمینه شناخت چالشهای آمریکا، و تدوین راهبردها و سیاستهای جهانی این کشور فعالیت می‌کنند.

کمپانی مونسانتو نیز در اصل نام یک خانواده یهودی ــ آمریکایی است که صاحبان این کمپانی یعنی خانواده مونسانتو، از بدنام‌ترین خانواده‌های یهودی صهیونیست در طول تاریخ به‌شمار می‌روند؛ این خانواده از قرنها قبل به مشاغلی چون برده‌داری و تجارت انسان اشتغال داشته‌اند.

کمپانی مونسانتو، بی‌شک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رسمی مواد سمی و بمبهای شیمیایی و اتمی طی قرن بیستم میلادی به‌شمار می‌رود؛ این کمپانی طی دهه 1920، صنعت شیمیایی خود را گسترش داد، همچنین مونسانتو طی جنگ دوم جهانی، در تحقیقاتی درباره اورانیوم در «پروژه منهتن» مشارکت داشت که در نهایت منجر به ساخت بمب اتمی شد.

مونسانتو تا اواخر دهه 80 میلادی در پروژه‌های مرتبط با بمب اتم به دولت آمریکا کمک می‌کرد، همچنین «عامل نارنجی»، «د.د.ت.» و «پی.سی.بی.» از جمله تولیدات مضر مونسانتو است؛ اعمال ضدانسانی این کمپانی بزرگ سبب شده که جنبشهای اجتماعی متعددی در کشورهای جهان علیه این کمپانی شکل بگیرد.

جنایت‌های مونسانتو سبب شده که در بسیاری از کشورهای جهان، جنبش‌های مردمی سلامت و محیط زیست، «روز علیه مونسانتو» را برگزار کنند.

اما نکته قابل تامل در کنار تلاش برخی مسئولان دولتی برای قانونی کردن کشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان، تحرکات برخی برای تطهیر چهره جنایتکار بنیاد صهیونیستی راکفلر است.

در این راستا کتابی با عنوان "مدیریت بهداشت و درمان" توسط یکی از دانشگاه‌های کشورمان به چاپ رسیده که در این کتاب در بخش معرفی کمپانی راکفلر آمده است: این بنیاد، یک بنیاد بشر دوستانه است! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *