در فضای پدافند غیرعامل، با مسئله‌ای به‌ نام تهدیدات زیستی در فضای کشاورزی مواجه هستیم.

در فضای پدافند غیرعامل، با مسئله‌ای به‌ نام تهدیدات زیستی در فضای کشاورزی مواجه هستیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل پاسخ می‌دهد!

  • در فضای پدافند غیرعامل، با مسئله‌ای به‌ نام تهدیدات زیستی در فضای کشاورزی مواجه هستیم.
  • دیگر تروریسمی در کار نیست، بلکه کشوری، بخشی از کشورها یا چند کشور جهان را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد. مثلاً از طریق افزایش یا کاهش IQ ، افزایش یا کاهش نرخ باروری، افزایش یا کاهش ویژگیهای غذایی که در دستکاری غذا می‌تواند انجام بشود و تأثیر روی شخصیت افراد اقدام کند.
  • اروپایی‌ها در یک برآورد استراتژیک گفته بودند اگر اروپا با همین نرخ رشد جمعیت و کشورهای مسلمان هم با همین نرخ رشد جمعیت بمانند، در سی سال آینده بیش از سه چهارم (75 درصد) اروپا در اختیار مسلمانان قرار خواهد گرفت. در آلمان، ایتالیا، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی این اتفاق رخ می‌دهد.
  • سازمان دارو و غذای آمریکا (FDA) دو استاندارد دارد؛ استانداردی برای داخل و استانداردی برای خارج از آمریکا. استاندارد داخل یعنی بررسی استاندارد محصول برای مصرف داخل و استاندارد خارج یعنی اینکه من تأیید می‌کنم ولی کسی داخل آمریکا نخورد.
  • ما باید به الگوی بومی خودمان در خودکفایی برسیم که بر اساس استعدادها و ظرفیتهای خود ما باشد. منظور این است که ما باید به یک مفهوم آمایش سرزمینی کشاورزی برسیم که بر استفاده از مزیتهای سرزمینی و اقلیمی، در جهت تأمین نیازمندی‌ها اساسی و اولویت بندی تأمین نیازمندیهای اساسی رده اول و بعد سایر نیازمندیها متکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *